us fi de fr es ru cn

POWERED BY HYDRAULICS

DYNASET-teknolgialla hydrauliikan voimaa nyt joka moottorista

• Lehdistö
  • DYNASET-teknolgialla hydrauliikan voimaa nyt joka moottorista

9.12.2016   admin

DYNASET-teknolgialla hydrauliikan voimaa nyt joka moottorista

Dynaset julkaisi ensimmäisenä maailmassa uuden HPTO Hydraulisen voimanulosoton poikittaismoottoreille. Dynaset on tarjonnut jo pidemmän aikaa hydraulisia PTO -ratkaisuja pitkittäismoottoreille. Bauma 2016 -messuilla julkaistu HPTO ottaa tehon ajoneuvon moottorin kampiakselilta ja siirtää voiman paikalleen pultattavan hihnakäytön avulla hydraulipumpulle. Patentoidun rakenteen ansiosta HPTO ei aiheuta rasitusta ajoneuvon kampiakselille.

Kompakti koko ja valmis, pultattava kokoonpano vähentävät merkittävästi asennukseen käytettävää työn ja ajan määrää verrattuna perinteisten voimanulosottojen asennuksiin. Moottoritilan salliessa DYNASET HPTO voidaan sovittaa mihin tahansa poikittaismootorilla varustettuun ajoneuvoon.

Uusi HPTO säätyvätilavuuksisella hydraulipumpulla tekee tehokkaiden hydraulilaitteiden käytön mahdolliseksi myös ajon aikana. Tällöin esimerkiksi hydrauligeneraattorilla voidaan tuottaa sähköä muun muassa kylmäkuljetuslaitteistoille ja työkaluille. Dynaset-teknologian avulla ajoneuvo voidaan varustella täydellisesti tuottamaan hydrauliikan voimalla sähköä, hitsausvirtaa, korkeapainepesua, paineilmaa, ym. Kun hydraulilaitteet eivät ole käytössä, ajoneuvoa ei kuormiteta ja  polttoaineen kulutus pysyy normaalina. Dynaset-laitteiden kompakti koko takaa helpon asennuksen kaikkiin ajoneuvoihin ja tilaa säästyy muille tavaroille.

HPTO:n ulosottoteho on 30 kW, paineen ja virtauksen ollessa 210 bar ja 85 l/min. DYNASET HPTO löytyy myös uudesta Dynasetin demoautosta Volkswagen Caddy Maxi 2.0 Tdi:stä. HPTO ja VW Caddy esiteltiin Bauma 2016 messuilla. Caddyyn oli asennettu demoamista varten useita hydraulilaitteita, kuten DYNASET HWG Hydraulinen hitsausgeneraattori ja HVD Suuntaava hydraulitäry. Demoautolla esitellään, kuinka asiakkaat voivat lisätä työn tehokkuutta, säästää tilassa ja kustannuksissa varustelemalla pienen ja ketterän pakettiauton Dynaset-teknologialla.

DYNASET HPTO Hydraulinen voimanulosotto (PTO) VW Caddyssä
Ulosottoteho = 30 kW
Hydraulipaine = max. 210 bar
Hydraulivirtaus = max. 85 l/min